Hvem er Fies Køreskole

Fies´køreskole startede den 1. februar 2019 og har udgangspunkt i Tønder, i det sydvestlige hjørne af Danmark.
Fies køreskole ejes af Hanna Storgaard Oksen & Niels Panum Storgaard
Køreskolen er opkaldt efter vores datter Anne-Sofie. Derfra kommer navnet "FiesKøreskole"

Hvem er jeg

Mit navn er Niels Panum Storgaard - bosat i Tønder siden 1968. Så næsten Tøndring :-)
Tiden er kommet til at jeg vil prøve kræfter med min egen køreskole, hvor jeg vil sætte mit helt eget præg på tingene – især teoriundervisningen.
Jeg vil så vidt muligt følge den enkelte elev fra start til slut og sikre at eleven bliver en dygtig og sikker bilist.

Uddannet som kørelærer i 2016, har siden arbejdet først ved Tønder Trafikskole som kørerlærer og siden ved køreskolen Down Town i Esbjerg.
Uddannet i 2017 som "særlig godkendt kørelærer. Så må jeg uddanne andre til at bliver kørelærer.
Juni 2018 blev jeg uddannet til motorcykelkørelærer.
Maj 2019 uddannet som "storvognskørelærer" - og kørelærer til BE/stor trailer til personbil.

Jeg glæder mig til at møde mine kommende elever i køreskolen.
Jeg vil lægge vægt på knapt så store hold, og et hyggeligt lærerigt undervisningsmiljø.

Kontakt os gerne for et uforpligtende tilbud.